Rengeteg magyar szurkoló látogatott ki a szombati mérkőzésre, az MLSZ értesülései szerint nagyjából 21 ezer magyar drukker van kint a Vélodrome-ban. Ilyen volt a meccs felvezetése a stadionban:
Kipukkadt a gumi – eljött a kézműves wellnessrágók ideje?
A rágó és a rágózás válságban van: bár az eladások nőnek, korántsem olyan mértékben, mint a megelőző években, főleg az ezredforduló előtti állapotokhoz képest. A rágógumi marketingje egyre rosszabb, a kulturális státuszát már rég elvesztette, ráadásul nem jelenthető ki, hogy csakis előnyös egészségügyi hatásai vannak. A rágópiac nem nagyon tud átütő innovációkkal előrukkolni, és a többi között ezért is generációs szakadék is kezd kialakulni a rágósok és a nem rágósok között. A jövő a kézműves és funkcionális rágóé, amely tökéletes kiegészítője egy wellness-programnak.